Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nyny.

hihi

inu, já už dávno přišla na to, že když kalkuluji na vlastní ulehčení, vždy to dopadne naopak. Za mého mládí se psávaly písemky na zadání A a B, tj. řada dětí v lavicích za sebou byla A, vedle B, pak zase A. pamětníci vědí. Ten kdo seděl v lavici sám byl v pokušení si řadu vybrat. Udělala jsem to přesně jednou, prostě se mi to nevyplatilo. To samé s frontama, jak jsem vybírala, která bude kratší, opak byl pravdou, jak jsem přešla k jiné, zasekla se taky. Od té doby nevybírám, jsem fatalista a ještě nikdy se mi to nevymstilo . ;-D

0/0
3.3.2010 16:44

ika

Já mám asi taky tenhle problém.

Manžel říká, že je to tím, že věřím v Murphyho zákony.

0/0
3.3.2010 10:52

starej pardal

to je logika veci

fronta ve ktere stojite je ZASADNE ta nejpomalejsi.

pokud se s tim smirite a akceptujete to jako nevyhnutelny fakt, potesi vas pokazde, kdyz vase fronta NENI nejpomalejsi.

vybirejte podle pokladni, pokud tam chodite castejc

0/0
3.3.2010 7:03

Edmund Černá Zmije

Murphyho zákony platí

i pro fronty v supermarketech. Zhruba takto:

1. Fronta, do které se postavíte, bude postupovat nejpomaleji

2. Pokud přejdete do jiné fronty, která postupuje rychleji, vyskytne se porucha na pokladně.

3. Náhradní pokladna bude otevřena tak daleko, že než se tam přesunete, bude u ní delší fronta, než u té původní.

4. Paní před vámi má v košíku nezváženou zeleninu nebo zboží bez kódu.

0/0
3.3.2010 6:11

ModroPlach

...

I kdyby stal koberecek jen korunu, tak se neda ocekavat ze by ho pani dostala "zadarmo". Nejste prece male dite, pokud vam vadi ze pokladna kterou jste si vybral obsluhuje lidi pomalu, tak nezbyva nic lepsiho nez pokladnu zmenit, pokud je to problem v celem obchode tak zmenit obchod. Pokud se takto zachova kazdy tak obchod bud zmeni svoje podminky nakupovani a nebo zkrachuje, jednoduche (ovsem ne ve state kde lidi nakupuji zelene salamy a stoji dlouhe fronty protoze je to "levnejsi").

0/0
3.3.2010 5:36

ika

Re: ...

Myslím, že obchod za to nemůže.  Problém bývá např.: se zákazníkem, kterému se něco nezdá a vyžaduje storno (k tomu musí pokladní zavolat nadřízenou); se čtečkou platebních karet; s pokladní začátečnicí, která se musí na kód každého kousku pečiva ptát své sousedky.

0/0
3.3.2010 10:55

admiral666

Re: ...

Ty jsi ale modry vuml ;-D;-D

0/0
3.3.2010 17:01

Vrah

Expresní pokladny.

Měl jste využít expresní pokladny – od těch ostatních se odlišují tím, že se jmenují expresní. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že odbavení na nich může trvat ještě déle, než u těch „neexpresních“.

0/0
3.3.2010 2:01





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.