Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nyny.

3. 3. 2010 16:44
hihi

inu, já už dávno přišla na to, že když kalkuluji na vlastní ulehčení, vždy to dopadne naopak. Za mého mládí se psávaly písemky na zadání A a B, tj. řada dětí v lavicích za sebou byla A, vedle B, pak zase A. pamětníci vědí. Ten kdo seděl v lavici sám byl v pokušení si řadu vybrat. Udělala jsem to přesně jednou, prostě se mi to nevyplatilo. To samé s frontama, jak jsem vybírala, která bude kratší, opak byl pravdou, jak jsem přešla k jiné, zasekla se taky. Od té doby nevybírám, jsem fatalista a ještě nikdy se mi to nevymstilo . ;-D

0 0
možnosti

ika

3. 3. 2010 10:52
Já mám asi taky tenhle problém.

Manžel říká, že je to tím, že věřím v Murphyho zákony.

0 0
možnosti

starej pardal

3. 3. 2010 7:03
to je logika veci

fronta ve ktere stojite je ZASADNE ta nejpomalejsi.

pokud se s tim smirite a akceptujete to jako nevyhnutelny fakt, potesi vas pokazde, kdyz vase fronta NENI nejpomalejsi.

vybirejte podle pokladni, pokud tam chodite castejc

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

3. 3. 2010 6:11
Murphyho zákony platí

i pro fronty v supermarketech. Zhruba takto:

1. Fronta, do které se postavíte, bude postupovat nejpomaleji

2. Pokud přejdete do jiné fronty, která postupuje rychleji, vyskytne se porucha na pokladně.

3. Náhradní pokladna bude otevřena tak daleko, že než se tam přesunete, bude u ní delší fronta, než u té původní.

4. Paní před vámi má v košíku nezváženou zeleninu nebo zboží bez kódu.

0 0
možnosti

ModroPlach

3. 3. 2010 5:36
...

I kdyby stal koberecek jen korunu, tak se neda ocekavat ze by ho pani dostala "zadarmo". Nejste prece male dite, pokud vam vadi ze pokladna kterou jste si vybral obsluhuje lidi pomalu, tak nezbyva nic lepsiho nez pokladnu zmenit, pokud je to problem v celem obchode tak zmenit obchod. Pokud se takto zachova kazdy tak obchod bud zmeni svoje podminky nakupovani a nebo zkrachuje, jednoduche (ovsem ne ve state kde lidi nakupuji zelene salamy a stoji dlouhe fronty protoze je to "levnejsi").

0 0
možnosti

Vrah

3. 3. 2010 2:01
Expresní pokladny.

Měl jste využít expresní pokladny – od těch ostatních se odlišují tím, že se jmenují expresní. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že odbavení na nich může trvat ještě déle, než u těch „neexpresních“.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS