Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tabasco

25. 9. 2012 15:49
...

takže když žena dobrovolně svolí k focení, kde je polonahá a ještě za to dostane zaplaceno, tak je muž sexistické prasátečko?

0 0
možnosti

habit-.!..

25. 9. 2012 12:09
... feministky jsou vzácně nesobecká stvoření...

... většinou bojují proti něčemu, co se jich osobně netýká...

... jinak souhlas, největším problémem některých reklam je obyčejné buranství...

... na druhou stranu třeba žena jako nosič pětikilových krabic pracích prášků v kabelce by si zasloužila zastání, ale to je myslím ošetřeno v zákonech, takže tam jde spíš o laxnost příslušných orgánů...

...R^

2 0
možnosti

hafusak2

25. 9. 2012 11:49
Sice mi nevadí,

jen si myslím, že už jich je až moc.

0 0
možnosti

Renatus Karmín

25. 9. 2012 11:16
Žena

je objektivně objektem mužské sexuální touhy. Až jím přestane být, přestane pro muže v zásadě existovat. To, že toho využívá marketing je vcelku logické. Pořád si myslím, že je pro ženu lepší být objektem touhy, než nebýt vůbec. :-)

0 0
možnosti

Gmurr

25. 9. 2012 18:16
Re: Žena

Objetem muze byt tak akorat gumova nafukovci nana. Clovek neni objekt.

1 0
možnosti

Blábolivý Brod

25. 9. 2012 8:24
Krasavice v reklamách mi nevadí,

to mě spíš znechucuje, když to na nás někdo hraje přes děti - Bohemia Energy například, až to dveřma mlátí. Ale vždycky mě zaručeně pobaví, kolik chlapů je pohoršených, když v televizi běží reklama na Mrože a ženy áchají nad roztomilými svalnatými mladíky s nanukama ;-D

2 0
možnosti

pavel kula

25. 9. 2012 8:44
Re: Krasavice v reklamách mi nevadí,

Nojo, ale chlapi nejsou pohoršeni těmi áchajícími ženami, ale tím že ti svalnatci dělají reklamu na nanuky. Chlap má dělat reklamu na pivo, na wizoura, na bůček, ale na nanuky? 8-o To jen polonahá žena může dělat reklamu na buldozer. ;-D

3 0
možnosti

martini pink

25. 9. 2012 0:23
Souhlasim s myslenkou clanku

kritika kultu krasy v magazinech muze byt i docela zasadni tema pro nektere (hetero) muze karieristy, jak jsem se nedavno dozvedela.

Tito muzi si pripadaji byt novinarskym svetem podvedeni, kdyz pry vsude vidi, jak jsou zeny pro ruzne akce foceny prevazne jednostranne - typ modelka, takhle vubec nevypadaji a melo by se to zmenit. Tyto nazory nechapu, pripada mi to, jako by nekdo neumel rozlisit mezi fikci a realitou.

0 0
možnosti

dolch

24. 9. 2012 23:32
Výborný článek

až na ten závěr. Tam bych si dovolil trochu nesouhlasit. Kde je ta hranice trapnosti je značně individuální - mě osobně přišly reklamy na Soudal (samozřejmě v rámci možností reklamy) docela vtipné. A píši to sem s vědomím, že budu okamžitě za trapáka :-)

1 0
možnosti

laduk

24. 9. 2012 23:20
hm..

To by bylo krásné, kdyby to bylo tak jednoduché .. :-)

0 0
možnosti

PájaZítra

24. 9. 2012 22:22
proč tolik podnětů za den?

troufám si tvrdit, že v mým případě to bude sotva stovka za den, reklamám se aktivně vyhýbám jak na netu (velké díky tvůrcům adblocku a filtrů pro něj) tak i v telce (v ní je aspoň nevnímám, kolečkem myši stáhnu zvuk a přepnu se na chvíli na firefox), na bilbordy nekoukám a tiskoviny nekupuju ani nečtu

0 0
možnosti

janandrle

24. 9. 2012 21:54
Jen drobna oprava,

30 dni v mesici x 3000 podnetu za den mi vychazi jako 90000 podnetu za mesic, to je o rad mene nez "skoro 1 milion".!!.. z toho bych mohl "logicky" odvodit, ze ty zeny na reklamach mohou byt klidne 10x mene perfektni, treba :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4132x
Brněnský patriot, který vidí svět a lidi kolem sebe převážně nevážně.

Seznam rubrik