Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H28a82n57a 18V90l19k66o41v92á

29. 6. 2016 22:36

Trenýrky jsou mi celkem jedno, i když mluví jako za mne bez mého svolení....Co mi není jedno je ten diletant Hollan, který na co sáhne to zmrví. Neumí nic, vystudoval hudební vědu na úrovni bakaláře a rozhoduje o ředitelích divadel...(za které dosazuje své podobně diletantské kamarády).

O jeho "služebních cestách" z městského rozpočtu ani nemluvě. Velmi lituji, že jsem u posledních voleb nebyla (měla jsem pocit, že nemám koho volit), ale proti neomarxistické buňce Žít Brno budu volit (snad) obrozenou ODS...

19 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4132x
Brněnský patriot, který vidí svět a lidi kolem sebe převážně nevážně.

Seznam rubrik